Vi vill ge alla våra kunder
en egen personlig leverantör.
Idén är enkel. En person
ansvarar för alla situationer som kunden vill ha hjälp med.
Ofta rullar allt utan
bekymmer men ibland krävs lite mer engagemang än att överlåta till kunden att
fylla i returmail och köa till supporttjänster för leveransbesked eller
efterlysa restnoterade varor.
City on Time AB är i grunden
leverantör av förbrukningsmaterial.
Våra sortiment spänner över
kontorsmaterial, papper, IT produkter, städmaterial och ljuskällor.
Totalt har vi över
27 000 artiklar för omgående leverans.
Normala beställningar
levereras följande arbetsdag. Vi tillhandahåller statistik över samtliga inköp samt
skräddarsyr offerter till varje enskild kund i syfte att ge bästa pris på rätt
artiklar.
Ofta händer det att man vill
ha hjälp med saker som ligger utanför det traditionella som att snabbt få fram
LED-lampor, husgeråd till kundevent, Ipren med mera. Detta är också en del av
helheten i vårt arbete som leverantör.
Kontakta oss så berättar gärna mer hur vi kan förenkla kontorslivet.